marți, 10 iunie 2008

Today sucks.


Ce să fac şi eu? Azi a fost ultima zi de şcoală. Poate că nu ultima oficială, dar a fost ultima pentru mine. Şi cum mă simt eu după acest an? Nasol. Cum a fost acest an? Nasol. Bine, bine. Există şi excepţii. Au fost şi clipe simpatice. Revenind... ce am făcut acest an? Nimic. Ba da. Am citit. Dar şi de citit m-am apucat acum vreo maxim 3 luni. E bine ş-aşa. Altceva? Nimic semnificativ. Note? Varză. Voie bună? Pe naiba! Nici măcar nu mă mai recunosc. Eu nu eram aşa. Liceul e deprimant. Şi ma uit la toţi oamenii ăştia proşti peste care dau toată ziua pe stradă şi ce fericiţi sunt ei, neconştientizând nimic. Şi bine le e, taică! Le e bine!
Azi pur şi simplu mi-a căzut cerul în cap, sau mai de grabă, s-a scurs. A plouat.
Zi urâtă. Stare deprimantă. Alt discurs sacadat. Mi-am făcut un obicei din asta. Momente dubioase. Banalitate. Ce viaţă!
Iar îmi plâng de milă. Măcar am ocupaţie.
The main idea e că ziua asta sucks. Mă rog. Cred că au fost şi zile mai dramatice. Şi cuvantul cheie al aceste propoziţii este "cred".

Şi o poză foarte "secsea" pe care a făcut-o Chestie azi îngheţatei pe care l-am pus să mi-o cumpere. Îl maltratez psihic.

Song of the day:
Coma - Mai presus de cuvinte
Lyrics of the day:
E liniştea ploii ce sugrumă cuvântul
Şi neliniştea frazei prea lungi
Iar timpul stagnează patronând inerţia
Şi nevoia de necunoscut.

5 comentarii:

Get. spunea...

Jesus man... Lasa ca s-a terminat... Acum e oficial vacanta... ura :-L

Joc de nuanţe spunea...

Cât entuziasm.

Constantinov Rada spunea...

C'mon , girl!Be serious! Clasa a noua...Primul an de liceu....Ce voiai?Asta a fost acomodare, si...totusi...ne'am distrat.Au fost si momente frumoase:-"

Joc de nuanţe spunea...

Nu e vorba de acomodare sau de liceu neapărat. E vorba că atunci când reuşeşti să deschizi ochii preferi să nu te fi forţat atât de tare pentru asta.

Grațiela spunea...

Everyday sucks :)) Dar tot e mai bine in vacanta :))... poate o sa fie mai bine la anu :-J ;)


App.. imi plac unghiile tale :X negru si rosu :X