duminică, 2 august 2009

Pentru Adinel

Stephen King ar dansa limbo pe masa ta din bucătărie
tâind în carne vie de şobolan bolnav de gripă
ţi-ar curăţa mucegaiul de pe plictiseală cu o poveste despre trenul care era cât pe ce să-i strivească şoseta.
cresc piramide ale gândului mărunt pe sufletul tău,
iar viaţa ta-i o salată de fructe
servită de-un înaltoc brunet cu ochi căprui care
zâmbeşte galeş şi-ţi cântă la chitară o baladă
armonioasă.
şi mi-ai salvat, Adino, brăţara de la orfelinat,
abandonată în desişuri -
puteam s-o pierd şi-aş fi urlat de nervi
la pământul dezinteresat,
la încheietura mea surdo-mută.
te-ai orientat printre pavaje
iar antaresuri vesele îţi indică salut c-o roată suspendată
busola îţi indică estul în sud-vest
iar tu alergi după buburuza galbenă
ce ţi-a dus norocul către o străduţă lăturalnică
unde luceşte sidefiu un felinar îmbătrânit.
un lătrat, miros de levănţică, trei cărţi pe fiecare raft şi un pachet de bancuri seci, cât timp eu -
îţi voi zâmbi cu strungăreaţă!


Aforic - Ingerii Plang


as promised!!

8 comentarii:

Get. spunea...

te-a pus sa ii faci o poezie? =))

Joc de nuanţe spunea...

i-am promis eu ca mi-a gasit bratara cand am pierdut-o prin camp.:))

Adina spunea...

Te-ai tinut de cuvant =))
Puteam sa jur ca il vei mentiona pe Stephen King =)))
Si brunetul meu cu ochii caprui 8-> ai uitat sa zici ca e pletos :)))) Doamne ajuta :))
Ti-am zis, o sa o printez si o voi lasa mostenire.
Si o sa o folosesc drept epitaf :))
Bai..deci pana si o poezie dedicata mie iti iese bine.:| Ai talent.

Joc de nuanţe spunea...

mwha. daca am promis, am promis. :p

Eduard spunea...

deci pe bune. parca o vad pe adina. si in final, parca-ii vad strungareata adinei. of, of ... stepehene, stepehene ...

Anonim spunea...

Stephen King rox ,ba .:|

Unknown spunea...

interesting :D

Iulia I. spunea...

Apocaliptica intr-un fel inofensiv :))))
Ce o reprezinta cel mai bine pe Adina daca nu S.King !?!
Bravos >:D<