miercuri, 16 martie 2011

21/25

21 - Favorite documentary

Pentru că aparent îmi plac lucrurile plictisitoare și-mi place tema, importanța obiectelor (suntem cu toții depenendenți de cele ce ne înconjoară, în sensul de scaune, telefoane, mese, calculatoare, cutii, periuțe de dinți - avem nevoie de ele, fac parte din viața noastră zilnică și trebuie să ne asigure confortul). E interesant să știi cum au fost gândite și de ce au fost gândite așa. Și ador posterul!

Și la fel de mult îmi place Through the wormhole. E un pic paradoxală alăturarea. Față de Objectified care e foarte sec, acesta e mult mai complex și captivant. Cuprinde teorii privind existența lui Dumnezeu (într-o formă sau alta), găuri negre, călătoria-n timp, nașterea universului, proveniența vieții pe Terra, posibila existență a extratereștrilor, compoziția lumii și despre materia întunecată. E împărțit în 8 episoade, având ca narator pe Morgan Freeman, și tratând câte una din temele pe care le-am menționat. Preferatele mele sunt cel ce tratează conceptul existenței lui Dumnezeu și cel despre viața pe Pământ. Îmi pare rău că nu are un poster pe măsura sa (am o obsesie cu posterele). De altfel, multe idei se regăsesc și în documentarul de 3 episoade: Into the Universe with Stephen Hawking, dar eu îl prefer pe acesta.

Sting - Shape of my heart

Niciun comentariu: