duminică, 12 aprilie 2009

leapşa

Leapşă de la un copil dulce.
Now the rules.
1. Fiecare om care primeşte leapşa trebuie să completeze definiţiile celor 5 cuvinte primite şi să dea mai departe alte 5.
2. Definiţiile nu trebuie să arate stil dicţionar, ci să fie cât mai originale.

1. dimineaţă - e atunci când alerg pe străzi de nebună şi soarele răsare în spatele meu.
2. frumuseţe - ei bine, pentru mine cuvântul ăsta presupune multe aspecte, căci sunt o persoană, hai să nu zic pretenţioasă, că e mult, şi nici perfecţionistă că deja mă flatez singură, dar îmi place să critic, să comentez, să observ detalii (de fapt numai detaliile cred că le văd, că în mare e prea la îndemână ca să observ şi eu), dar frumuseţea reală cred că e un copil blond alergând în soarele vesel al verii.
3. infinit - când aud cuvântul ăsta mă gândesc la lipsa legii gravitaţiei. prăbuşire în gol sau plutire în neant.
4. mare - o baltă.
5. neatins - am stat să mă gândesc la asta. nimic filozofic nu mi-a trecut prin minte. poate cerul.

leapşa merge către Anda, Mări şi Rada.
prietenie
zâmbet
poezie
primăvară
muzică




Un comentariu:

Constantinov Rada spunea...

"dimineaţă - e atunci când alerg pe străzi de nebună şi soarele răsare în spatele meu." - cate poti face cu niste cuvinte simple.adevarat.frumos.>:D<