marți, 7 aprilie 2009

repede. viaţa e întradevăr mişcare.

un-doi-trei, un-doi-trei
paşi şi-o pirueta.
titirezul ăsta nu se mai opreşte.
zac ofiliţi trandafiri, au petalele prea amorţite să mai simtă;
rostogol,
pufulete roz,
adună-n palmă fericire, apoi arunco-n zare
what goes up must come down!
un enter nu-ţi rezolvă problemele
oamenii aleargă
oameni
norii ăia stau să cadă -
plouă cu aer cu miros de primăvară.

un-doi-trei, un-doi-trei
paşi şi-o pirueta.
ce caută dantela răsucită pe carton?
nu faptul că ai tutu te face balerină.
învârţi vată de zahăr pe un deget,
lipeşti pe marginea buzei gustul,
tatuezi în colţul ochiului mulţumirea,
şi fugi
căci oamenii aleargă -
lumea e-n viteză
şi totul se desfăşoară prea repede.
trecem cu vederea repede.
iubim prea repede.
plângem prea repede.
ne aruncăm cu capu-nainte imediat.
râdem înainte ca bancul să se sfârşească.
râdem la bancuri seci pe care nu le înţelegem.
doua clătite în deşert. una se-mpiedică şi-i sare gemul.
hohot.
ce se întâmpla dacă se împiedica cealaltă?
acelaşi lucru.
dacă se împiedicau amandouă?
hilaritate dublă
in viziunea
amputaţilor neuronal.
ca mine.
tragem concluzii prea repede.
iertăm prea repede.
detestăm prea repede.
facem sex prea repede.
ce e dragostea?
da-o-ncolo.
cuvintele măreţe implică multe cuvinte mici.
uităm prea repede.

zâmbeşte mult, nu cântări - doar mult
de fapt
nu spune doar
nimic nu e doar
totul e concret
dacă vrei
să trăieşti!

deschide ochii.
scrie mai puţin, dar mai consistent.
şi ai rabdare.
lumea e-n viteză
nu încerca să o prinzi din urmă.
contezi. aşa că te va aştepta.

un-doi-trei, un-doi-trei
paşi şi-o pirueta.





vama veche-fericire

10 comentarii:

Get. spunea...

genial:X

de ce nu mi-ai spus draga ca nu-ti place sex prea repede?

Joc de nuanţe spunea...

era sa zic. :))

Constantinov Rada spunea...

exact:)tot.

bubu spunea...

Doamne deci e aşa kickass poezia asta..., asta şi ailaltă[penultima]...şi mi se pare că ţi-am mai zis-o sau dacă nu ţi-am zis-o ţi-o zic acu, am impresia că te-ai depăşit...eu încă nu pot să cred că ai scris aşa ceva...şi îmi place aşa de mult ce ai scris că, ţi-am zis am aplicat copyright infringement :)) ţi-am furat de pe la "...tragem concluzii prea repede "până la sfârşitu strofei.

deci sunt mesmerized...şi vreau să mai zic că aia cu "cuvintele măreţe implică multe cuvinte mici." îmi aduce aminte de ce ţi-am zis când am intrat pe mess astă seară că am auzit de la un copil de 7 ani; şi anume: [că vreau să mai citească şi alţii şi poate să rămână şocaţi]

Q: Cum e să te îndrăgosteşti?
A: Nu ştiu cum e, da' dacă e ca atunci când înveţi să spui cuvinte pe litere, eu nu vreau. Îţi ia prea mult timp.

AM ZIS ! >:D< :*:*

Joc de nuanţe spunea...

Hahah. Esti dus, Bubu. Da, mi-ai mai zis. Mersi. >:D<

bubu spunea...

cu plăcere heli, acu brb să mă duc să mi iau chiftele din frigider că mă informă mama că avem aşa ceva...şi să ştii că regret enorm că io şi măryi [:))] te lăsarăm fără ciuperci...chiftelite-m-ai =)) :>)

bubu spunea...

>:) pardon

bubu spunea...

bă şi p.s. nu pot să cred că reintrai complet în lumea virtuală [ a.k.a. las comentarii la oameni pe bloage în loc să-mi văd de selectatu meu de poze :))] ce uom, de bă viaţa asta ...[hâââ - hâptu -> cine ştie cunoaşte :)) ]

Joc de nuanţe spunea...

waaaaaa
ce bine c-avem amandoi debit in seara asta. zici ca-i un facut, da-i facut bine. si iata ca veni biata mom si-a 3a oara sa ma trimita la culcare. da' nu pooooooooot. hiperactivitate de ras. lasa, data viitoare - o sa fie mai multe. :))

bubu spunea...

cine ştie când o să mai apară altă ocazie :))