sâmbătă, 11 iulie 2009

duet. în colaborare cu Luca.

Am mers prea mult cu ochi închişi
Călcând peste umbrele mele
Credeam că-n lumină se gasesc amintirile
zilei de ieri. Fugeam
spre nicaieri, cu mâinile-ntinse spre cer
cu-o lacrimă stinsă în scrum
Şfichiuiam cu degetul prin aer
Chemări puerile la adresa rândunelelor
Canţaţi-mi un anotimp amar
cântaţi-mi, căci încet dispar
Printre crengi instabile de stejar
Printre culori arse de-anotimp
Am să pictez un punct pe fruntea ta
copil defunct
Dar ai să-i dai singur culoare
din paleta ta de flori
Ah, priveşte-ne de sus, spirit rebel al anilor cântaţi
Cum am ajuns să cer parfum de buze
Să-ţi simt cu-acelaşi simţ, cu toată firea!
pulsul veninos ce-mi înfierbântă Empireul spiritual
Sau poate doar un gând banal
ce-mi refuză alienarea.
Nu-mi refuza conceptele profane
Nici mesajele răcnite parcă din cutiile poştale, uzate

Astăzi am să râd la soare!


Serj Tankian-Sky Is Over


P.S. : LA MUUUUUULŢIII AAAAAAANI, CORINEEEEEEEEL!

8 comentarii:

Mind Tricks spunea...

Hai faiv(adica bate palma), am facut-o si pe asta.
App, piesa aleasa e superba.
Bravo bai om!

Joc de nuanţe spunea...

Da, pisi, suntem fabuloşi. Hai pwp.

Mind Tricks spunea...

Doamna diriginta, acestea nu sunt comentarii dubioase, stati fara grija

Joc de nuanţe spunea...

hopa!:|

Fericirea împiedicatã pe scãri spunea...

frumoasa expresia : "spirit rebel al anilor cântaţi"... si oricum toate versurile denota prospetime... si ultimul: "Astăzi am să râd la soare!" mai ales optimism :)

Fericirea împiedicatã pe scãri spunea...

si da...LA MULTI MULTI ANI CORINEI;;)!

Adina spunea...

Vaaaai.. cum de abia acum am vazut aceasta poezie :-? Heliano, iti prind bine colaborarile. Asteptam remixul.
P.s. : Poezie foarte draguta.

Oficial Nu. spunea...

faceti un volum :D