duminică, 3 mai 2009

leapşă

leapşă de la Corinel

1. Care e singurul lucru pe care nu ai vrea să-l schimbi niciodata la tine?
păru-mi creţ. ^_^
2. Primul film care îţi vine în minte acum?
Alfie. nu ştiu de ce.
3. Ce ai desenat ultima oară? (pe hârtie)
obişnuitele forme greu de definit cu care umplu caietul de engleză.
4. De câte ori ai spus “Te urăsc”?
de destule ori. mostly to dad, so I probably thought I meant it - at the moment.
5. Cu ce personaj din literatură te identifici?
cred că Franny din Franny şi Zoey de Salinger. e prima care-mi trece prin minte.

6. Cât de bine te inţelegi cu tine?
mă aflu într-un conflict etern cu propria-mi persoană, dar eu şi cu mine ducem o viaţă drăguţă împreună.
7. Dacă ar fi să scrii o carte, ce titlu ar avea?
Funny, I am kinda writing it. Titlul: Sacadare de emoţii
8. Descrie în 3 cuvinte o persoană dragă ţie:
căscată, sufletistă, amuzantă
9. Continuă propoziţia: Azi, încă adormit, am visat la câmpii întinse, de un verde ireal.

către Mări şi Ana.



sinsemilia - tout le bonheur du monde

5 comentarii:

Iulia I. spunea...

Indeed indeed sa nu-ti schimbi vreodata paru-ti cret =^.^= <3

Prometeu spunea...

gata:))
done!

Joc de nuanţe spunea...

brava!

Get. spunea...

eu sunt cascata sufletista si amuzanta? :X

Joc de nuanţe spunea...

nu era vorba de tine.:))