vineri, 15 mai 2009

presupun

poate că nu te ascult
poate că zâmbesc când nu e cazul
poate că scriu prea mărunt şi nu înţelegi
poate c-am ars şi ultima scrisoare
ce ţi-am scris-o
cu litere mari şi elegante, ca să le vezi;
probabil că nu ţi-am dat şansa
de a-mi da mie şansa să accept -
poate că orice lucru bun e însoţit de o greşeală -
probabil că tot nu reuşesc să înţeleg
şi nici nu văd de unde aş putea să capăt înţelegerea
poate că toatea astea nu sunt poezii
rup fără speranţă bucăţi din mine ce n-au sens
ma lupt cu lacrimile - râzând în hohote
...................................................................
şi mă doare o implozie emoţională
spiritul e un cocon de unde o să iasă fluturele
ca un curcubeu
si-o să-şi ia zborul din mine

voi fi un zombie - golit de esenţă



Vama Veche - Hate

Niciun comentariu: