luni, 28 februarie 2011

14/25

14 - A character who you can relate to the most

Emma din Alex & Emma sau Anastasia din... Anastasia. Mda, ciudat. Oricum... cam din aceleași motive. Amândouă sunt încăpățânate, nu le e teamă să-și exprime părerea oricât de dură ar putea fi, sceptice, Emma se plictisește repede de oameni și mereu crede că lucrurile pot fi mai interesante de atât, iar atât ea cât și Anastasia își folosesc imaginația pentru a recrea lumea, în cazul Anastasiei e vorba de propria ei lume, pe când Emma mereu crede că „povestea” lui Alex poate fi îmbunătățită, amândouă sunt gălăgioase, poate chiar enervante pentru diferiți oameni (dar poate ăsta-i farmecul nostru... sau nu?!), stângace, aiurite, Anastasiei îi plac câinii, nu cred că la fel de mult cum îmi plac mie, dar trecem cu vederea, amândouă fac fețe ciudate, bune de gură, Anastasia caută să se regăsească, ca și mine, și probabil ca noi toți, deși la un alt nivel, but still... cred că și eu m-aș amoreza de un tip ca Dimitri. De fapt și de fapt, nu prea știu... mi-ar fi mai ușor să aleg dintr-un anime. Aș fi Rosetta din Chrono Crusade pentru că exact așa de isterică sunt și eu și pentru că mă văd luând exact aceleași decizii ca și ea și probabil din aceleași motive.

The Sound Of Music - My Favorite Things

Niciun comentariu: