joi, 19 februarie 2009

Leapşa

Sunt… ceea ce sunt şi nimic mai mult
Aş vrea… să dau culoare vieţii
Păstrez… totul undeva-ntr-un colţişor de suflet
Mi-aş fi dorit… să ştiu mai bine ce vreau
Nu îmi place… că uneori mă pierd de mine
Mă tem… de nesiguranţa clipei acesteia
Aud... mai bine tăcerea
Îmi pare rău că… nu ştiu exact
Îmi plac… parcă prea puţine, uneori prea multe
Nu sunt… mereu ce par a fi
Dansez… pe ritmul prorpiei muzici
Cânt… culorile verii
Niciodată… n-am crezut că voi ajunge aici
Rar… plâng
Plâng când privesc… înainte, fără să zăresc nimic
Nu îmi place de mine pentru că… nu ştiu ce vreau
Sunt confuză… acum
Am nevoie… acum
Ar trebui… să fi ştiut mai bine


şi leapşa se va duce mai departe la: Rada, Bib şi Radu

Un comentariu:

cllod spunea...

DORESTI SA NE PROMOVAM RECIPROC?
http://blogurivalcene.blogspot.com